torsdag den 5. december 2013

Orkanen Bodil, og hva så!

Selv når vejret er en udfordring skal der trænes
I dag rammer Bodil Danmark, men det skal ikke stoppe mig fra at træne. Tog et smut (på gå ben) forbi fitness og trænede nogle af de programmer igennem som skal være en del af hele projektet. Efter en hurtig opvarmning på crosstrainer kastede jeg mig over programmet for arme, som er fundet på #Iform#'s hjemmeside, http://iform.dk/flotte_arme, og når man er skeptisk overfor noget må man jo prøve det af. Jeg skal love for mine arme er døde nu! Det bliver en fast bestanddel af trænings programmerne. Jeg tror ved første øjekast virkede øvelserne bare ikke så hårde, men jeg æder mine ord! Samtidig fik jeg prøvet flere af maveøvelserne af fra sixpack programmet,  http://iform.dk/traening/traeningsprogrammer/flad-mave-traeningsprogram-sixpack-paa-6-uger, og må også konstatere at jeg er fan. Jeg kan tydeligt mærke min mave, og arme, så noget må der være over de programmer. Desuden er det fedt at have et trænings center for sig selv fordi alle er blevet hjemme grundet stormen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar