onsdag den 5. marts 2014

Fit på 100 dage: Dag 10!

Hvordan går det egentlig?
Altså med hånden på hjertet så går det op og ned. Træningen går som den skal, måske endda bedre. Jeg er vild med den måde Fit på 100 dage er opbygget på. Jeg kan især godt lide de forskellige øvelser, jeg kan mærke hvordan kroppen virkelig bliver udfordret. Jeg har været ret øm, hvilket jeg ikke har været så meget i sixpack programmet, og jeg elsker følelsen af at jeg har lavet noget. Der er indlagt pause dage hvor jeg har fri og det kan jeg helt sikkert godt lide fordi det kræver ret meget at træne så meget. I går på fridagen svømmede jeg en tur bare for ikke at ligge helt stille. Når det kommer til diæten kan jeg slet ikke være med på Fit på 100 dages måde at spise på. At spise 150 g kylling stegt på panden om morgenen med en håndfuld bær og lidt nødder, nej tak! Jeg holder mig til mine æg eller skyr, for det fungerer virkelig godt for mig. Man skal desuden ikke spise for meget frugt når man er i gang, men jeg prøvede en uge ikke at spise nogle former for frugt ud over de tilladte bær, og det fungerer slet slet ikke. Jeg synes det er rart at spise frugt hist og her, og jeg har følt mig alt for afkræftet ved ikke at få lidt frugtsukker (som jo er den eneste form for sukker jeg får). Så der bliver spist en smule frugt når jeg har lyst. Desuden spiste jeg ude med kæresten i fredags, og lidt slik hjemme hos ham lørdag til en film. Set i bakspejlet havde jeg det ikke specielt godt efter al den sukker, men man skal måske nogle gange lære af sine fejl. Så slik er ikke på vej ind i mit liv igen, tværtimod. Og kan sige at jeg stadig ikke har rørt nogle former for sodavand! Min viljestyrke var også på stor prøve i går da jeg handlede ind sent efter svømning, og ikke havde spist aftensmad endnu. Generelt handler jeg aldrig ind når jeg er sulten, for alle de godter der fylder på hylderne er bare det sværere at sige nej til! Men der røg ikke noget ned i min kurv som ikke skulle ned i den, og det er en sejr for mig hver gang!!

Så er det den tid i forløbet igen:
Så er det blevet tid til at måle og veje igen. Jeg har jo sat intervallet til 10 dage fordi det går bare langsommere nu hvor jeg nærmer mig grænsen for hvad jeg kan tabe. Jeg har sat det i skema igen fordi det er nemmere at overskue, og de røde tal viser hvis det er gået den forkerte vej. De grønne tal er der hvor jeg har fremgang enten i form af tab af cm eller mere muskel masse. De sorte tal viser det samme som for 10 dage siden. Der er en del grønne tal, og det skal man altid være glad for, og jeg vil sige når jeg kigger på de røde er det ikke alarmerende steder på kroppen centimeter målene er ændret. Jeg er spændt på hvordan tallene ser ud om endnu 10 dage. På billederne kan jeg ikke se de store ændringer. Men det er nok ikke så mærkeligt når jeg har været i gang i 3 mdr og i starten set en masse fremgang, så må det gå lidt langsommere med tiden.

5/3 kl 14:30


Kropsdel
Højre
Venstre
Læg
36 cm
36 cm
Knæ
39 cm
38 cm
Lår
57 cm
56 cm
Numse
98 cm
Hofte
86 cm
Mave
79 cm
Talje
69 cm
Bryst
85,5 cm
Hals
33 cm
Overarm
27 cm
27 cm


Kilogram
66,6 kg
Fedtprocent
20,8 %
Muskel
40,8 %
Vand
55,5 %
Knogle
2,7 %








Ingen kommentarer:

Send en kommentar