søndag den 16. marts 2014

Fit på 100 dage, dag 21. Opdatering og opskrift på lækre pandekager :)

Okay en opdatering er vidst på sin plads. Tiden har været knap, både i forhold til at træne og blogge, men nu har jeg sat mig ved computeren og bruger lige lidt tid på at skrive.

Manglende fremgang:
Det er begyndt at gå lidt i stå. Den fremgang jeg stadig ønsker at se, er der ikke på samme måde. Når man ikke får trænet hårdt nok giver det også sig selv, men jeg spiser som jeg skal så jeg er nok nødt til at komme tilbage på rette spor med træning hvis jeg fortsat vil se fremgang. Dog sker der ikke nogle dårlige ting i form af vægtøgning eller noget. Men jeg skal stadig længere ned i fedtprocent så der skal arbejdes mere for det. Jeg får dog på de her dårlige dage stadig optur når jeg kigger på billederne fra start til nu, og jeg vil stadig råde alle til at tage billeder og centimeter mål så man kan se den ændring der sker. Jeg kan ikke se det når jeg kigger i spejlet, men billederne lyver ikke!

Opskrift på pandekager:
Jeg har lavet dem et par gange når jeg synes den søde tand skal have lidt, og det søde ikke skal være mørk chokolade igen igen igen. Opskriften er rimlig simpel og giver ca 12 stk i bedste amerikanske pandekage style.

Ingredienser:
1 æg
3 æggehvider
En most banan eller 2-3 dadler
1 spsk skyr eller græsk yoghurt (hvad man nu har liggende)
1-2 tsk vaniljesukker
2 spsk HUSK (den pakke man kan købe i supermarkedet og altid har undret sig over hvad er)
1 spsk mel (det jeg nu har liggende af mel)

Fremgangsmåde:
Rør alle æggene sammen, gerne pisk dem med en gaffel. Kom alle de andre ingredienser i og rør rundt, husk at mose bananen inden. Steg dem på panden som små pandekager (en spsk passer til en pandekage ca) i noget smør.
Jeg spiser enten hakket mørk chokolade til eller frugt skåret i små stykker, min roomie har også en marmelade fra Isis der ikke er sukker i hvis man er til det. Vi lod dejen stå den ene gang i en time, men fordi der er HUSK i dejen så suger det al væden og vi måtte røre mere skyr i dejen. Nogle undlader sikkert også melet og HUSK til fordel for protein pulver men man kan jo prøve sig frem. Arbejd med det man har. Vaniljesukker kan undlades, men så smager det ret meget af banan. Skulle man hellere have lyst til at kaste sig over protein pandekager er linket til netop dem. Har endnu ikke selv lavet dem men de ser også gode ud :)
Protein pandekager fra bodylab
Bon appetit :)

Målene og billederne:
Der er ikke sket det store siden sidst men de mål skal jo opdateres :)
16/3 2014 kl 14:

Kropsdel
Højre
Venstre
Læg
36 cm
36 cm
Knæ
39 cm
39 cm
Lår
56 cm
56 cm
Numse
97 cm
Hofte
86,5 cm
Mave
80 cm
Talje
69 cm
Bryst
84 cm
Hals
33 cm
Overarm
26 cm
26 cm


Kilogram
66,8 kg
Fedtprocent
20,9 %
Muskel
40,8 %
Vand
55,5 %
Knogle
2,8 %






Ingen kommentarer:

Send en kommentar