mandag den 10. februar 2014

Alle kvinder bør læse det her! Du får det helt sikkert bedre med dig selv :)



Hvorfor retoucher de alt så ekstremt?
Uanset hvad må vi indse at de billeder der er til i verdenen for at få os til at føle os mindre værd eller misundelige er snyd. Nej det kommer nok ikke som en overraskelse, men endelig lykkedes det mig at finde billeder af vores elskede Hollywood ansigter, der kan sætte fokus på netop hvor meget de pynter på billederne. Jeg synes det til en forandring er forfriskende at se nogle billeder med fejl og mangler, for lad os indse at det har vi alle. Hvis man har været aktiv som mig som barn har man ar på kroppen, måske har man født eller tabt sig så strækmærker og løs hud er en faktor i ens liv. Uden yderlig grund har jeg selv strækmærker, og endda også det frygtede appelsin hud som så mange kæmper for at komme af med. Men for at være ærlig så er det sgu for naturligt til at man skal se bort fra det. Jeg håber ved at kigge på disse billeder man får en god mavefornemmelse omkring sin egen krop og ser Hollywood stjernerne som de mennesker de nu engang er. Tag gerne et billede af dig selv og sammenlign. Jeg var selv meget overrasket, for ærligt så kan jeg godt nogle gange se noget helt andet i spejlet end det jeg ser på billederne. Jeg er begyndt at holde meget mere af min krop, og med sund kost og motion er jeg sikker på at jeg skal nok få presset den så langt som den kan komme. Og selvom mine billeder ikke ligner de retouchede fra Hollywood når jeg engang er i mål, så vil jeg hellere være 100% natural end 100% fake!

Mine billeder på bloggen:
Jeg kunne selv havde valgt strategisk at sætte håret, lægge make-up og blive stylet så jeg så bedre ud på billederne. Jeg kunne endda havde valgt en sort sports bh fordi sort skaber en illusion af slank og lækker og dæmpet lyset så snyde effekter som skygger kunne hjælpe mine billeder med at fremstå bedre end de er. Det har jeg ikke gjort! Jeg har altså valgt at sætte dagslys, blitz, hvid bh og zoom på mine billeder så alle kan se hvad "normal" kan være. Jeg synes ikke at styling ville give et sundt billede af den forvandling jeg var i gang med. Det ville heller ikke styrke den troværdighed jeg prøver at give sund kost og motion hvis man skal ændre sin krop og se fremgang.
Du kan selv gå ind på den hjemmeside jeg har billederne fra og se de 12 kendisser fra Hollywood. Jeg har udvalgt dem jeg fandt interessante.
http://www.weblyest.com/articles/view/734/page:1
Den smukke Jennifer Love Hewitt

Den sande og smukke Jennifer Love Hewit






















Tamara Ecclestone, model og stylet

Tamara Ecclestone, på ferie og afslappet

Tara Reid, skuespiller og fan af plastik operationer

Tara Reid, med mærker efter operationer og menneskelig

Den lækre Scarlett Johansen, alle mænds drømme kvinde

Scarlett Johansen, den rigtige drømme kvinde med appelsin hud og former

Sangeren Alicia Keys, himmelsk stemme og krop

Alicia Keys, kvinde og mor

USA's darling number one, Cameron Diaz
Naturlig og tilgængelig Cameron Diaz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar