søndag den 9. februar 2014

Status efter uge 5. Kun 1 uge tilbage!

Uge 5 overstået:
Så er det blevet den tid på ugen igen hvor målene skal tages og billederne skal kigges igennem. Det er utroligt at tænke på at der er gået 5 uger og der nu kun er 1 uge tilbage af forløbet. Jeg synes mine tal om maven er blevet gode, men der sker ikke nok om lårene eller på numse, så der skal der steppes op. Det bliver nok helt naturligt det næste projekt da jeg også skal til at løbe mere nu jeg har meldt mig til Iform's 10km med veninderne. Jeg har læst en del om at løb ændrer ben en hel del, og det vil nu blive prøvet af. Jeg har ikke trænet så hårdt i denne uge nok fordi jeg har været lidt træt og fordi studiet fylder en del, men der er stadig sket noget fremgang. Det er så heller ikke så mærkeligt at mine tal ikke ændrer sig nær så meget som i starten, men der er stadig sket noget fra sidste uge. Jeg har i denne uge ikke spist ris/pasta/kartofler, og skal i næste uge heller ikke spise det for at se hvad det kan give mig af ekstra skub. Jeg har indtil nu tabt 5,5 cm om maven, og det må siges at være yderst tilfredsstillende.
Jeg skrev et indlæg om idealet, og jeg kan nu se at min mave er nået til de 80 cm som Iform mener er maximum for livvidde. Jeg ved stadig ikke om jeg er enig i at 80 cm kan være maximum for at være sund, og fik feedback på at andre steder siger 88 cm, som for mig giver mere mening.
Næste uge vil billederne fra udgangspunktet og efter de 6 uger blive postet, så det bliver spændende at se om andre end mig kan se fremgang.

9/2 2014 kl 16:15
 Læg (højre) 35,5 cm                  -1,5 cm
Lår (højre) 56,5 cm                    -3,0 cm
Numse 98 cm                             -3,5 cm
Mave 80 cm                               -5,5 cm
Talje 71 cm                                -3,0 cm
Bryst 83 cm                               - 4,0 cm
Overam (højre) 26 cm                -2,0 cm

Kilo 68,2 kg                                -3,3 kg
Fedtprocent 21,8 %                    -4,1 %
Muskel 40,3 %                           +1,9 %
Vand 54,8 %                              +2,6 %
Knogle 2,8 %                              -0,3 %


Ingen kommentarer:

Send en kommentar