søndag den 5. januar 2014

3-2-1..... Start!

Iført fødselsdagsgaver ;)
Så er dagen kommet..
Dagen før det hele går løs. Målene er taget, kroppen er vejet og kagerne er blevet spist ovenpå min 26 års fødselsdag, som jeg nyder lidt endnu... Det er lidt vildt at tænke at for bare 1,5 mdr siden var det her en ide/tanke jeg fik, og nu er det i morgen det går løs.
Alt skal selvfølgelig dokumenteres og for at det skal gå rigtigt til kommer her start målene:

5/1 2014 kl 19:
Læg (højre) 37 cm
Lår (højre) 59,5 cm
Numse 101,5 cm
Mave 85,5 cm
Talje 74 cm
Bryst 87 cm
Overarm (højre) 28 cm

Min nye vægt jeg fik i julegaver af mine fantastiske roomies måler således:
Kg 71,5 kg
Fedtprocent 25,9 %
Muskler 38,4 %
Vand 52,0 %
Knogle 3,1 %
Jeg sidder her og kigger de sidste ting igennem imens jeg spiser nogle fantastiske chokolader og drikker faxe kondi, hvad der er de sidste timer af min fødselsdag. Bliver spændende at se hvordan de billeder med tiden vil/bør ændre sig. Første træning i det nye liv starter i morgen, mave og arme, også tager det ellers fart derfra. Har handlet ind og gjort klar til dage og uger med sund sund sund mad! 3-2-1..... Lad os starte!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar