mandag den 13. januar 2014

En hurtig update om dagens måltider

Hvad kan jeg sige om dagen i dag? Jeg er træt. Føler jeg har sovet ekstrem meget de sidste par dage, men her sidder jeg før kl 21 og har svært ved at holde mig oppe. Tror ikke det bliver et problem at starte den nye vane i dag med at gå i seng senest kl 22. Jeg var presset i morges da jeg skulle stå op og lave morgenmad, og næsten så presset at jeg overvejede at bare lave noget toast, men jeg gjorde det ikke, lille high five til mig! Har trænet et pas mave og arme i dag, alt imens sneen faldt i landskabet. Har fyldt ekstra maveøvelser på fra i dag af, og de virkede til at være gode. Har gået og planlagt flere mavebøjninger fordi jeg ikke synes at maven er øm nok, nu den er i fokus i mit trænings projekt. Så jeg glæder mig til at se hvordan de vil påvirke ømheden de næste par dage....
Jeg tænkte jeg ville dele lidt hvad jeg har spist i dag. Det eneste der ikke står noteret som er indtaget i løbet af dagen er masser af vand og en protein shake efter træning, men ellers var dagens måltider:

Morgenmad
Skyr med blandede bær og 10 mandler
Mellemmåltid
En pære og 10 mandler
Frokost
En omgang kødsovs (den sunde variant) med lidt pasta og masser af grønsager
Mellemmåltid
Banan
Aftensmad
Laks med pasta og rodfritter
Aftensnack
Te og knækbrød med smør

Nu vil jeg snart sætte mig godt til rette og se TV2 "en kur der dur" kl 21:25. Kan aldrig skade at undersøge hvad der rør sig, i aften omhandler det Palæokost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar