onsdag den 22. januar 2014

Biotur med pigerne, hvad er slik for noget? Krise.......

Savner du slik Mie? Hvem mig, hvad er slik for noget? Jeg er da blevet så glad for at spise frugt og grønsager at jeg slet ikke tænker på slik, NOT! Hold op det er svært at gå forbi sådan en fantastisk fristende slik butik, når alle godterne bare ligger og kigger på en.... Alle de gode man godt kan lide... Men nej, den stod på nogle sukkerærter og vindruer, imens nabokvinden guffede løs af noget slik der duftede fantastisk til en ellers grinagtig komedie! Håber snart den her sukker trang forsvinder!!!! Jeg dør...

Træning:
I dag stod den på træning efter to dages pause nu man har været syg.. Og benene blev for vildt straffet. Faktisk laver jeg squat med så tunge vægte nu at jeg var nødt til at gå ind i bøf land (der hvor alle pumpe typerne står) og squatte på en af maskinerne der kan holde stangen for mig. Jeg kunne simpelthen ikke få frivægten over nakken uden at komme til skade, så hellere passe på sig selv, og alligevel fedt med fremgang :) Ellers fik maven også nogle tæsk, skulle gerne snart se nogle fine muskler, når alt fedtet er væk i hvert fald....!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar