torsdag den 9. januar 2014

Lidt stramt i dag...

I dag synes jeg det er lidt op af bakke.. Vejret, busserne der driller og en krop der er så øm og træt at det virkelig føles hårdt at være mig. Det var så derfor rigtig fedt at møde tøser man kender i fitness centeret og have sin roomie med, det forpligter på en måde istedet for når man står der helt alene. Jeg kørte mit trænings pas efter programmet, så i dag var det mave og arme dag. Armene er dog stadig mega ømme efter den anden dag hvor de blev trænet, så ømme at det at tage tøj af og på er en kæmpe udfordring. At se mig klø mig selv på ryggen i dag er vidst god underholdnings værdi! Jeg glæder mig til at de nogenlunde kommer sig. Kan også mærke at balderne er på deres plads i dag, efter ben træning i går. En af øvelserne har især gjort indtryk: leg curls på bold. De er helt sikkert roden til alt ondt, som man kan sige, i dag ;) Hvis man søger en forklaring på hvilken øvelse jeg mener tjek linket: http://iform.dk/traeningsprogrammer/styrkeskolen-laekre-laar-paa-9-uger
Jeg var så heldig at finde lækre frugter (når grønsagerne nu skuffede så gevaldigt i dag!) som skal skæres og spise i morgen til morgenmad sammen med min trofaste ven skyr! Frisk ananas, mhh! Nu vil jeg slutte aftenen af med lidt knækbrød og en kop te, mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar