mandag den 6. januar 2014

Opstarts dag...

Så er første træning overstået....
Og en ting kan jeg berette: jeg er ikke den eneste der har valgt at starte den 6 januar. Alle danskere, der har lavet et nytårsforsæt, var at finde i fitness centeret i dag.. Puha, men godt at se at folk er motiveret til at træne. Og jo flere der træner jo flere trænings hold opretter Fitness World til os andre, så noget godt kommer der ud af det.
Første dag med mad og træning, og jeg har konstateret at jeg skal spise meget og træne hårdt. Jeg glæder mig, men kan mærke at lige nu er det planlægningen der er alfa omega for at det lykkedes. Der bliver ikke sat spørgsmålstegn ved de ting der skal trænes eller spise, og det er nok meget godt videre hen, når kriserne kommer. Jeg kender mig selv godt nok til at vide at uden struktur vil jeg være villig til at forhandle med mig selv, men her bliver der ingen forhandlinger! Der er kun en vej, og det er fremad fremad. Morgenmaden bestod af kæmpe mængder skyr, med skovbær og mandler. Her til aften vil jeg kaste mig over en lækker omgang lakse steaks og grønsager, mhh :) sovs og godter vil jeg drømme mig til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar