tirsdag den 7. januar 2014

Dag 2 i uge 1

Okay at spise ting man normalt aldrig ville spise er en ting, men læg så de to ting på samme tallerken og du får følgende: avocado med hytteost og en Mie der næsten går i baglås. Men som lovet vil jeg ikke lade mig stoppe af kræsenhed eller diskutere om hvorvidt det skal spises eller ej, så videoen viser et ihærdigt forsøg, med min første store udfordring.
Armene er ekstremt trætte i dag efter et hårdt træningspas i går. I dag stod den så på konditionstræning, det blev til i alt 75 min fordelt på løbebåndet og crosstraineren. Tror jeg sover godt i nat! I morgen står den på ben=lår og numse skal slagtes! Jeg vil inden jeg går i seng spise min aftensnack bestående af et stykke knækbrød, og en kop te uden sukker. Det er virkelig en udfordring at drikke te på den måde, når man som mig er en sukkergris. Alt i alt, godt kørende på anden dagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar